septembrie 01, 2014

Buchetul miresei si compozitia din flori vii pentru nuntă de toamnă-Букет невесты и композиция для осенней свадьбы

RO
Chiar in prima zi de toamnă am avut de făcut cîte ceva pentru o nuntă: buchet, compoziție, plicuri, numere și harat repartizării. Deoarece culoarea tematică a fost roșu închis, am improvizat puțin pe tema tomnatică și am inclus in floristică pomușoare.Deci, conținutul buchetului trandafiri, ornithogalum, calina, pomusoare Snowberries și floricele de la Hedera Helix ( denumiri întortocheate pe care nicidecum nu le pot memoriza deaceea practic scriindu-le aici :) . M-am indrăgostit în acest buchețel! În compoziție am mai inclus lumium  și celozia.
RU
Как раз в первый день осени была свадьба у одной красивой пары. Нужно было работать в гамме красного- темнокрасного, поэтому я с удовольствием настроилась сделать что-то красиво-осенее :) Вот что получилось! В букете: розы Фридэм и Аваланш, Орнитогалум (белые цветочки), Калина, цветочки плюща и снежноягодник
Buchet pentru mireasă conține și cocarda mirelui
O compoziție din flori vii pentru masa prezidiu în același stil tomnatic, la care am folosit aceleași flori ca la buchet și am mai adăugat
 Plicuri și numere
Harta repartizării invitaților la mese

Iulia și Petru vă mulțumim pentru că ați apelat la noi pentru decorarea cu flori a acestei zile deosebite pentru voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu